Італійський Будинок моди Gucci представив оригінальну рекламну кампанію нової осінньо-зимової колекції. Її «родзинкою» стало те, що моделі, перебуваючи в даний час в самоізоляції через пандемію коронавіруса, знімали себе самостійно. Фото нової кампанії з’явилися в офіційному інстаграм-акаунті бренду.

Переглянутися цею допіс в Instagram

Допіс, Поширення Gucci (@gucci) 20 Тра 2020 р. о 12:43 PDT

На зйомках також не було візажистів і стилістів. Кадри, які вийшли сповнені життя, моделі зрежисували самі. У речах з нової колекції герої кампанії, яка отримала назву «Ритуали», зайняті повсякденними справами: в’яжуть гачком маски, грають з вихованцями, працюють в саду, дуріють на даху, готують на кухні, відпочивають у вітальні і навіть чистять зуби.

Креативний директор Gucci Алессандро Мікеле, під керівництвом якого створювалася кампанія, пояснив свою ідею в інтерв’ю журналу Another Magazine:

Я спробував змінити точку зору, подивитися на життя очима моїх друзів. Вони стали не просто моделями, а персонажами. Я хотів, щоб вони робили те, що хочуть.

За словами дизайнера, ідея таких зйомок виникла у нього давно, а карантин підштовхнув до її реалізації. «Я дав героям [рекламної кампанії] робити те, що вони зазвичай роблять вдома, дав їм побути собою, з оглядкою на те, що вони, звичайно, повинні були показати колекцію», – пояснив він.

Про те, як коронавірус змінює світ моди і що нам залишиться після епідемії, дізнайся з нашої статті. І не пропусти ролик:

By

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

code